Van egy webáruházunk. Eleinte működött (megfelelő volt, de nem hozott nagy nyereséget). Mostanra kicsit veszteséges. Nem kell elkeseredni, mert van megoldás. Webáruház elemzés során kiderítik a gyengeséget és javaslatot tesznek arra, hogyan lehetne rajta javítani. Fontos kérdés, hogy a webáruház egyáltalán megfelel-e a vásárlók által támasztott igényeknek. Számos cég foglalkozik webáruház elemzéssel. Szerintem ez egy nagyon jó lehetőség arra, hogy a hibákat feltárjuk és javítsuk, ezzel növelve a vásárlói létszámot. Ha tényleg kifogytunk az ötletekből, mivel növeljük a vásárlók számát, azért kérdezzünk megy egy hozzá értő céget. Egyébként minden cégnél eljöhet az az időszak, amiért kicsit lejjebb hagy a vásárlási kedv. Ez nem feltétlenül a mi hibánk, de mindig reagálni kell ezekre a jelekre. Határozzuk meg, mi lehet a probléma. Lehet, hogy elavult a webáruházunk, sokkal modernebbre lenne szükség. Az is lehetséges, hogy a kínált áru ment már ki a divatból, frissíteni kell. Számos olyan befolyásoló tényező lehet, amire nem is gondolunk, de egy webáruház elemzéssel http://www.netkreativ.hu/ fény derülhet a nagy titokra.
Egy webáruház készítés kivitelező
Trackbacks and Pinbacks on this post
- TrackBack URL
Comments on this post